فال روزانه در روز 31 مرداد1397 برای متولدین فروردین ماه

    دیگران ممکن است امروز شما را به عنوان یک راهنما و مشاور ببینند، به خاطر اینکه به نظر می‌رسد که شما هوش و استعداد خوبی دارید و پاهایتان استوار به زمین متصل هستند. خوشبختانه، شما آماده یک مبارزه و رقابت هستید، و نباید این فرصتی را که برای نشان دادن توانایی که برای مشخص کردن اختیارات تان دارید را از دست بدهید. اگر چه این زمان بسیار جدی و مهمی‌است، اما سعی کنید خلق و خوی شاداب و بانشاط خود را از دست ندهید. شما می‌توانید در حالیکه زمان خوبی دارید همچنان موثر و مفید واقع شوید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 31 مرداد1397
- فال روزانه در روز 31 مرداد1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

    شما امروز دغدغه زیدی ندارید، اما نمی‌توانید به راحتی در مورد نگرانی‌های خود با دیگران صحبت کنید. دلیل این کارتان این است که باوجود تمام مشکلاتی که وجود دارد نمی‌خواهید مشکل جدیدی به وجود بیاید. با اینحال شما اطلاعات ارزشمندی دارید که باید گفته شوند. فراموش نکنید حرفی که شما می‌خواهید بزنید نمی‌تواند ایجاد آشوب و ناآرامی کند، بلکه روش بیان شما ممکن است تاثیر نامناسبی برجا بگذارد. بدون اینکه از کسی خجالت بکشید بدون داشتن هیچ نوع چشم داشتی از احساسات خود حرف بزنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 31 مرداد1397
- فال روزانه در روز 31 مرداد1397 برای متولدین خرداد ماه

    شاید فکر کردن منطقی بهتان جوابی را بدهد، اما صدای درونتان چیز دیگری را می‌گوید! به جای اینکه برای فهمیدن اتفاقات روی داده در دور و برتان تفاوتهای این دو نگرش را حل کنید، سعی کنید فقط از هر دوی آنها آگاهی داشته باشید. حتی اگر برای تصمیم گیری از طرف یک نفر دیگر تحت فشار قرار گرفتید، تنها چیزی که لازم است بهش بگویید این است که هنوز برای تصمیم گیری آمادگی ندارید. در روز دوشنبه بعد از کسوف ماه کامل شما به جوابتان خواهید رسید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 31 مرداد1397
- فال روزانه در روز 31 مرداد1397 برای متولدین تیر ماه

    امروز مسئولیت‌های شعلی شما باعث شده علاقه‌تان به حمایت کردن از دیگران کم‌تر بشود، اما لازم است که قبل از اینکه به کسی قول بدهید اول تعهداتی که قبلاً به دیگران داده‌اید را انجام دهید. شما واقعاً دوست دارید به کسانی که بهتان احتیاج دارند کمک کنید، اما زمان لازم برای انجام دادن این کار ندارید. به خاطر کارهایی که نتواسته اید انجام دهید زیاد به خودتان سخت نگیرید، فقط به نوبت و یکی یکی همه آن کارها را انجام بدهید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 31 مرداد1397
- فال روزانه در روز 31 مرداد1397 برای متولدین مرداد ماه

     دلشوره های امروز شما برایتان آزاردهنده می شوند و از آنها خیلی می ترسید. هل نشوید. توانایی های درونی شما مثل همیشه نیستند. احساس شما امروز کمی آشفته و غیرواقعی می شود. ولی بدان معنا نیست که از بین رفته باشد. سعی کنید درباره همه چیز واقع گرا باشید. بعداً از این کار راضی و خوشحال خواهید شد. اگر از موقعیت همیشگی و قدیمی خود با همان حقوق همیشگی خسته شده اید و ناراضی هستید، باید از رئیس خود بخواهید که افزایش حقوق بدهد. صداقت داشته باشید و در مورد اهداف و خواسته های خود رک و راست باشید. نشان دهید که می خواهید قدمی رو به جلو بردارید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 31 مرداد1397
- فال روزانه در روز 31 مرداد1397 برای متولدین شهریور ماه

    مهم نیست که شما چقدر در این روزها درگیر اهداف اجتماعی و یا کاری خود شده اید؛ باید برای مدتی این مسئولیت ها را کنار گذاشته و از کانون توجه دیگران خارج شوید چرا که ماه نو دوازدهمین خانه از "معنویت" شما را فعال می سازد. شما این روزها زیاد به موفقیت های ظاهری علاقمند نیستید. اجازه دهید تا شهود و بینش درونی تان با شما صحبت کند تا توجه تان را به خود جلب کرده و شما را به موفقیت های بیشتری برساند.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 31 مرداد1397
- فال روزانه در روز 31 مرداد1397 برای متولدین مهر ماه

     حتی اگر شما امروز تلاش کنید که با نگه داشتن مسائل احساسی پیش خود از آنها اجتناب کنید، شاید شغل شخص دیگری را به سمت خود جلب کنید. این یک سراشیبی لغزنده است و آگاه بودن از احساسهایتان می‌تواند از سر خوردن بیش از اندازه شما در آن جلوگیری کند. به یاد داشته باشید، که الان بسیار خوب است که از مرزهای محافظتان استفاده کنید تا امنیت عاطفی‌تان تأمین شود. بدون اینکه خودتان را فراموش کنید می‌توانید دوست خوبی هم باشید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 31 مرداد1397
- فال روزانه در روز 31 مرداد1397 برای متولدین آبان ماه

    آشفتگی و سراسیمگی شما امروز قبل از اینکه شروع به پراکنده شدن کند به سطح بالاتری می‌رسد. البته ممکن است دیگران فکر کنند که این مسئله زیاد مهم و موثر نیست با این حال شما لبخند می‌زنید به خاطر اینکه تصورات خیالی شما و بینش متعادلی راه بهتری را در این زمان به شما نشان خواهد داد. اما   دوری کردن از سختی‌‌‌‌‌ها و ناملایمات راه حل جالبی نیست؛ مهم این است که شما بتوانید اکنون مشکلات را در آغوش بگیرید همچنانکه آنها می‌توانند به شما چیزهای زیادی درباره شخصیت واقعی‌تان به شما یاد دهند.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 31 مرداد1397
- فال روزانه در روز 31 مرداد1397 برای متولدین آذر ماه

     شما امروز قادر هستید به شیوایی در مورد یپچیده‌ترین و عمیق‌ترین حسهای خود صحبت کنید، ولی ممکن است که راحت‌ترین راه را انتخاب کنید و مسائل سطحی را ترجیح دهید و بخواهید آنها را به دیگران هم آموزش دهید. به جای اینکه به دیگران درس اخلاق دهید، بهتر است که ساکت بمانید. شما با رفتارهای مثبتتان بیشتر می‌توانید روی آنها تأثیر بگذارید. آنها هم این توانایی شما را تحسین خواهند کرد.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 31 مرداد1397
- فال روزانه در روز 31 مرداد1397 برای متولدین دی ماه

    شریک زندگی تان یا فردی از اعضای خانواده تان شرایط زندگی را طوری برایتان محیا کرده است که  فکر می‌کنید قادر به ادامه زندگی نیستید. بهتر است خود را از لحاظ روحی و جسمی‌تقویت کنید  این زمان بهترین فرصتی است که می‌توانید بر علیه تمام ناتوانایی‌های خود اقدام کنید. بعد از گذراندن این مرحله از زندگی شما موهبت‌های بسیاری را دریافت خواهید کرد. برای این که بتواند راحت تر این مراحل را پشت سر بگذارید توصیه می‌کنیم که با خدای خود وارد راز و نیاز شوید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 31 مرداد1397
- فال روزانه در روز 31 مرداد1397 برای متولدین بهمن ماه

    شما ممکن است از تعهداتی که به دیگران دارید خسته شده و از اینکه راه فراری نداشته و نمی توانید برای تفریح و گردش برنامه ریزی کنید خسته و عصبانی باشید. حتی اگر فکرمی کنید که این رنجش و عصبانیت شما تمام امروز طول بکشد، اما اگر بخواهید زیاده از حد به این افکار منفی خود توجه کنید فقط انرژی تان را هدر داده اید. مطمئن باشید اگر کارهایتان را امروز به خوبی انجام دهید، می توانید تعطیلات آخر هفته را در آرامش به سر برده و کمی تفریح کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 31 مرداد1397
- فال روزانه در روز 31 مرداد1397 برای متولدین اسفند ماه

    بازگشت ماه به نشان تان احتمالا توجه شما را از کارهایتان به سمت خود جلب می‌کند و راه‌های بی شماری را برای تان آشکار می‌کند که به اندازه کافی جالب هستند که بخواهید آنها را کشف کنید. متاسفانه شما در یک لحظه نمی‌توانید روی بیش از یک موضوع تمرکز کنید. در میان افکار معقولی که در ذهن تان وجود دارد گردش کنید. یکی از آنها را انتخاب کنید که با احساسات تان تطابق داشته باشد و بعد در رابطه با آن کاری انجام دهید.


مجله گل من متولدین ,مرداد1397 ,روزانه ,اینکه ,ماه    ,دیگران ,برای متولدین ,مرداد1397 برای ,روزانه برای ,انجام دهید ,متولدین شهریور ,برای متولدین اسفند ,برای منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ثبت شرکت چاردیواری دانلود تحقیق رمان یاب سایت رزدانلود | مرجع دانلود رایگان | عکس آهنگ فیلم سریال تدریس خصوصی آیلتس yoga - pranayama - karma - meditation