.زمان پیشرفت شما فرا رسیده است حالا وقتی است که باید دل به دریا بزنید و بدون هیچ اعلام آمادگی قبلیی از همین لحظه شروع کنید. ما به شما می گوییم چطور می شود پله های موفقیت را با ابزارهای ساده طی کرد و بهترین نتیجه را بدست آورد.

مدیریت فردی

مدیریت زمان برای هر شخص نخستین گام به سوی موفقیت است. بیایید از یک برنامه ساده شروع کنیم. چطور است یک عادت را جایگزین کنیم. مثلا من با خودم پیمان بستم در هر شرایطی از زمان و مکان که قرار داشته باشم ساعت 9 شب شروع کنم به نوشتن آنچه در روز پشت سر گذاشتم و آنچه برای روز بعد در نظر دارم به انجام برسانم. این موضوع بیشتر از 20 دقیقه از من زمان نمی گیرد. و البته اگر ساعت 9 شب جایی باشم که امکان نوشتن نداشته باشم به طور حتم مانند نمازی که قضا شده است، برای خودم وقت می گذارم و پیش از اینکه بخوابم نوشتن امور روزانه فردا و تیک زدن اهدافی که امروز انجام دادم را بررسی می کنم.

لازم نیست تمام امور را بتوانید انجام دهید. همین که با یک اولویت بندی ساده برنامه تان را پیش ببرید شما پیروز میدان هستید. این کار ساده در دو مرحله مدیریت برنامه ریزی برای خودتان (گویی که منشی خودتان هستید) و احساس اعتماد به نفس بهتر از اینکه از پس کارها برآمده اید را در شما بارور می کند. این نکته به تنهایی در عرض کمتر از یک ماه می تواند اثرات عجیب و خیره کننده ای در زندگی شما بگذارد.

امتحانش کنید. لطفا نتایج امتحان خود را برای من ارسال کنید و با دیگران در میان بگذارید. موفقیت در یک قدمی شماست.

پی نوشت: در سال 1910 که جنگ داخلی امریکا پایان یافته بود اقتصاد این کشور آسیب پذیر و بیمار بود. همان سالها نخستین گامهای تحقیق درباره موفقیت توسط ناپلئون هیل در امریکا برداشته شد و کتاب بیاندیشید و ثروتمند شوید در سال 1930 منتشر شد. امروزه بسیاری از مردان موفق امریکایی موفقیت خود را مدیون این کتاب می دانند. کشور امریکا از ورشکستگی نجات پیدا کرد. اقتصاد آن متحول شد و مردان و ن بسیاری بودند که کشور امریکا را نجات دادند. امروز لازم است که مردم ایران نگاه خود را به موفقیت تغییر دهند. خود را سازماندهی و مدیریت کنند تا باری از دوش کشور بردارند.

 

 

 

منبع: ویرگول


راهی برای رسیدن به موفقیت فردی موفقیت ,مدیریت ,امریکا ,کشور ,زمان ,ساده ,موفقیت فردی ,کشور امریکا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

وبلاگ کانون نویسندگان و شاعران ایران فروشگاه مجازی ایران کار نی مووی ظرفک زرند مجله علمی کافه زیرو ویدفا | بزرگترین وبلاگ کلیپ دانلود آنلاین فایل های الکترونیکی گنج دانلود - دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم آژانس مسافرتی قصران گشت